Gosan i soffan

 
Finaste Yossi i soffan. Så nyvaken och underbar ♥
Jag är ledig. I två hela dagar. Igår och idag gör jag alltså bara sånt jag själv vill göra och spenderar min tid på det jag allra helst vill. Såklart har Lukas en väldigt stor del i detta.. Men film, soffa och avslappning står även på schemat för dessa dagar!
Imorgon jobbar jag igen.. Fyra nätter sen är jag ledig på söndag igen. Dock bara söndagen för sen är det hårdkörning igen på måndag i fem nätter. Heja på mig!

Jag håller även på att göra om hela bloggen.
Eftersom jag knappt blloggar någonting längre så ska det bli mer utav en hemsida-liknande blogg där det ska bli enklare och mer stilren design på det hela. 
Där det ska vara lät att få kontakt med mig men även lättare att leta i arkiv, hitta bilder och shopen ska utformas mer. Så det ser jag fram emot! Ska bli kul att få "börja om".
0 kommentarer