Josefine Svärd

Om Mig & Personligt

 
22 år • Bor i Göteborg • Studerar • Vegetarian

Om Mig

Hallå! Josefine heter jag och är en vimsig smålänning som bosatt mig i Göteborg tillsammans med min pojkvän.
Jag har sen i februari 2016 en hund som heter Nellie utav rasen Stafforshire Bullterrier som förgyller mina dagar!
Jag är också sen nyår 2016 vegetarian och försöker så mycket som möjligt undvika animaliska produkter helt.
Så länge jag kan minnas har jag också haft svåra ångestproblem och haft mentala svackor till och från.
Jag lider utav Borderline och ADD och här delar jag med mig utav hur det är och mina upplevelser och tankar kring det! 

Min Blogg

I min blogg skriver jag om bland annat min vardag i Göteborg där jag studerar hemifrån och tar hand om min
hund. Även om livet som vegetarian och olika tips om maträtter eller produkter som är växtbaserade!
Jag skriver lite grann om och försöker upplysa om mental hälsa och mina knep i vardagen.
Men den som tar absolut störst plats här är såklart min konst. Mina fotografier och teckningar är det som
intresserar mig mest här i världen och det vill jag dela med mig utav!

  
 
Kontakt:
Undrar du någonting utöver detta så får du gärna höra av dig till mig genom en kommentar eller ett mail.
Mejl: [email protected]
 





Hej!

Jag såg att du hade en superb analog kamera. Använder du dig av den? Det hade varit jättekul om du provade på analogt. Det är oslagbart!

Svar: Ja! Klart jag använder mig av den! Ska faktiskt visa massa framkallade bilder imorgon om dom blivit bra ;) Kika in då!
Josefine Svärd



Hej!

Hittade din blogg av en slump, ville bara säga att du tar väldigt fina bilder!

//M

Svar: Hejsan! Tack så jätte mycket för den fina kommentaren! (:
Josefine Svärd






Till dig som kommenterar.


Fotografi & Teckningar
För att anlita mig som fotograf går du in på "Priser & Bokning", kontakta mig gärna via mejl.
Vill du veta mer om min kamerautrustning? Klicka in på "Om mig" i menyn och gå in på "Min Kamera".
Alla teckningar jag lägger upp på min blogg är gjorda utav mig om inte annat anges i inlägget.

Min Blogg
Jag gör inte längre bloglovinbyten men gör gärna länkbyten.
Jag gör blogdesigns. Kklicka in på "Shop" i menyn och skriv ett mail till mig: [email protected]







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:










|